natalie / self-proclaimed nerd / queer / demigirl / freshman / wright state university / anthropology major

marvel / welcome to night vale / rooster teeth / harry potter / glee / zelda / doctor who

history / anthropology / sociology / gender studies / zoology / music

This is a SJ blog, and it makes up a good 50% of what I blog about.

I express my feels via excessively long tags. If you are ever uncomfortable with something I blog, please drop me a message asking me to tag the subject for you.

feministroosterteeth:

missmannybee:

Nah, I’m good. I’d rather not wake up old.

Don’t reblog this shit. It’s not funny. This stuff can actually trigger a dissociative episode, which can be very distressing and even potentially dangerous to the person experiencing it. Dissociative disorders exist. If you’re going to reblog it, at least put ‘unreality’ and ‘derealisation’ or ‘deralization’ in the tags.

feministroosterteeth:

missmannybee:

Nah, I’m good. I’d rather not wake up old.

Don’t reblog this shit. It’s not funny. This stuff can actually trigger a dissociative episode, which can be very distressing and even potentially dangerous to the person experiencing it. Dissociative disorders exist. If you’re going to reblog it, at least put ‘unreality’ and ‘derealisation’ or ‘deralization’ in the tags.

31 minutes ago - 1,880 notes | Source | Via - Reblog

Tagged: these things always make me uncomfortable, but i hadn't thought of that, unreality cw, derealisation cw, derealization cw,

laughhard:

I live in a conservative/unfunny town, so this type of thing is almost unheard of

laughhard:

I live in a conservative/unfunny town, so this type of thing is almost unheard of

54 minutes ago - 43,655 notes | Source | Via - Reblog

Tagged: you're a piece of queue,

callmeoutis:

adam young is autistic you know the owl city guy is autistic remember that

56 minutes ago - 3,503 notes | Source | Via - Reblog

jaclcfrost:

ah you’re watching gravity falls? i love that show. the way the gravity just [clenches fist] fricking falls

57 minutes ago - 15,974 notes | Source | Via - Reblog

Tagged: i fucking love this meme so much, its fucking hilarious,

i’m not sure at what point in my life i became obsessed with my eyebrows but it’s probably too late to go back now

1 hour ago - Reblog

Tagged: i lost my tweezers last week, so i had to learn how to thread them, and i like this a lot better than plucking them,

overlypolitebisexual:

cat people: dogs are cool too
dog people: cats don’t feel love did you know a cat once MURDERED my MOTHER

2 hours ago - 48,555 notes | Source | Via - Reblog

omgtsn:

aktx:

tarntino:

me: *sees a white boy* *locks my car doors*

white boy: *knocks on window* what would you be doing if I was in there with you ;)

me: I’M GOING TO CALL THE COPS

white boy: haha then what ;)

2 hours ago - 209,155 notes | Source | Via - Reblog

keyhyung:

i wanna hold ur stupid fuckin hand and kiss ur stupid fuckin lips and lean against ur stupid fuckin shoulder and cuDDLE UP WITH YOU UNDER THE STUPID FUCKIN BLANKETS AND HAVE STUPID FUCKIN CONVOS W U ABOUT EVERYTHIN G GOD IM SO MAD UR SO FUCKIN CUTE 

2 hours ago - 29,091 notes | Source | Via - Reblog

Tagged: nick tag,

onlylolgifs:

baby arctic fox tries to eat a man alive

2 hours ago - 48,992 notes | Source | Via - Reblog

onlyblackgirl:

White people always wanna preach about “sharing cultures” but last time i checked, they spent half their existence sailing around the world murdering people for being different and brainwashing people to stop practicing their owns cultures while forcing assimilation to white culture.

Now you want everyone to happily “share” with you. LOL fuck outta here. 

2 hours ago - 3,116 notes | Source | Via - Reblog
THEME ♥